eya saja...

assalamualaikum pembuka

bicaraku....

nama ku nur nadhirah izyan..

umur kira sndri lah...nie tarikh.. 22.8.1993 hehe...

this blog is about my life..

my world...

and my music..


Thursday 25 April 2013

malang nya nasib

apa la malang nasib aku hujung2 sem ni. HOUSEMATE AKU TAK NAK BAYAR HUTANG LAAAA WEEYYHH...!!!! memandangakan timbul dekat twitter nanti akan kecoh maka nya sini jugak tempat aku nak luah. Kawan aku semua dah tahu which i mean is El dengan Lilo. Cuma tak puas hati la dia tak bayar. Tawu tak, petang dia keluar. boleh kata dekat aku nak pergi cari makanan. Balik2 aku tengok KFC laaaa weyyhh. Aku nie? Makan tengah hari tadi pun si El yang support. nampak tak aku dah tak ada duit. AARRGGHHH.~~~ Rase nak menangis jer...

Mama. tengok la anak mama nie. orang hutang dengan akak dia xnak bayar. sedangkan duit dah masuk. hurm. Tu baru baru hutang rumah ma. belum hutang duit project lagi ma. Buat project xde keuntungan pun. sedihnya. terbang 5 ringgit akak macam tu je.

hurm. sedih. berserah je lah.

May Allah Bless

No comments:

Post a Comment