eya saja...

assalamualaikum pembuka

bicaraku....

nama ku nur nadhirah izyan..

umur kira sndri lah...nie tarikh.. 22.8.1993 hehe...

this blog is about my life..

my world...

and my music..


Sunday 28 April 2013

Change Myself

Assalamualaikum,

When a part of myself want to change. I should do it slowly and steady. Not every people can change on the spot. Semoga Allah permudahkan segala urusan ku. bulan depan dah Rejab. Lepas tu Sya'ban then Ramadhan. Ramadhan datang lagi. Betul cakap ustazah aku dulu. Orang dulu2 zaman nabi semua suka bila Ramadhan datang dan sedih bila Syawal menjelang. Sekarang aku dah rasa kemanisan Ramadhan. Tak sabar rasanya nak masuk bulan Ramadhan. Ustazah kata pahala kita berlipat kali ganda. Paling best terawih. Yela, terawihkan bulan Ramadhan je. pahala bulan Ramadhan bertambah dengan amalan sunat Terawih. kan? dengan puasa lagi. tu belum masuk mengaji Al-Quran. haih. Banyak betu pahala. mudah-mudahan aku sempat sampai ke bulan Ramadhan. Semoga aku dapat ubah diriku menjadi yang lebih baik sekarang. 

Paling penting aku nak sangat ubah sikap baran aku nie. Sekarang nie aku just diam je kalau baran aku datang. Dah lama aku tak menjerit pada somebody. Tak kisah la kalau adik2 ke. haha. Jahat giler aku. hari nie aku baru je sampai rumah sewa aku. 3 hari aku duduk rumah kat Ipoh tu, aku punya marah tu macam ok sikit. kalau tak, aku mesti nak marah adik aku yang bongsu. aku dengan dak kecik tu bukan boleh ngam. macam anjing dengan kucing. huhu.

Lastly, semoga Allah permudahkan urusanku. Hanya padaMu ku bersujud.




May Allah bless.

No comments:

Post a Comment