eya saja...

assalamualaikum pembuka

bicaraku....

nama ku nur nadhirah izyan..

umur kira sndri lah...nie tarikh.. 22.8.1993 hehe...

this blog is about my life..

my world...

and my music..


Thursday 25 April 2013

between 'kawan' and sahabat

ada beza ke kawan dengan sahabat? mesti tertanya2 kan. mesti la ada beza. kawan ni just kawn. kawan suka2 je. time kita senang dia ada lah. berbeza dengan sahabat. time kita susah or senang. mesti dia ada. cuba korang nilai balik kawan2 korang. tak payah nilai pun tak apa. just see what they do for you. 

Aku ada dua orang sahabat. walaupun dua, aku sayang lebih sikit kat sorang lagi ni. sorang nama dia izzah eleena. nama macam dalam ombak rindu dengan cite nora eleena kan. dua2 watak nie berlakon dengan Aron Aziz kan. hehe. back to the story. aku panggil dia El je. perangai dia giler2. best je kawan dengan dia. lagi sorang Nurdiyana Nadirah. aku panggil dia Lilo. Kenapa Lilo? sebab dia suka dengan kartun Stich. Ada Stich mesti la ada Lilo kan. huhu.

 Dua2 orang sahabat nie time aku susah mesti ada. kalau time aku susah diaorang tolong pape yang dorang mampu. hidup kat tempat orang nie susah. xsenang pun. jauh dari family. kebanyakan nya susah duit habis. aku duit habis hujung sem. tengah2 sem tu aku still boleh hidup lagi sebab dengan duit PT aku. syukur anak orang susah macam aku boleh hidup dengan duit PT. asal la ramai nak sangat mansuh PT. lau mansuh PT, lagi ramai orang stupid kat Malaysia nie sebab tak mampu nak belajar. eh. keluar topik dah. haha.

Erm. nak tengok gambar sahabat aku nie? ada bawah ni.. skroll ke bawah yer. hehe.


dari kiri : El, Tiqah, Lilo, Me and lastly Kak Irfa.

walaupun aku rapat dengan kak Irfa. dorang tetap best friend aku. akak selalu keluar lau hujung minggu. memang tak la nak hang out dengan akak. haha. (mati aku lau dia baca nie) tiqah pulak? entah. haha. hanya kami berempat jer tawu. haha. aku, pape hal mesti El or akak or Lilo jadi mangsa. kesian dorang. haha. benda yang aku tak cerita kat housemate aku cerita kat dorang.

For the conclusion, they are the best friens I've ever had. thank you for being my Friend.

p/s : hentah hape hape la yang aku merepek kat atas nie. haihh... ~___~"

May Allah Bless.

No comments:

Post a Comment